جامع آتش نشانی ایران NFSI

برنامه ریزی و توسعه ایمنی و آتش نشانی ، مهندسی و مدیریت ایمنی آتش در ایران

فوتی‌های حادثه انفجار گاز ساختمان مسکونی به 6 نفر رسید + فیلم

  • ۵۲۰

نوع حادثه: انفجار گاز در ساختمان مسکونی

تعداد فوتی: 6 نفر

تاریخ : 1401/10/22

مهاباد - ایرنا - رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان از افزایش تعداد فوتی‌های حادثه انفجار گاز در این شهر به ۶ نفر خبر داد.

رسول معروفی بامداد جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون اجساد ۶ نفر شامل ۲ کودک، ۲ مرد و ۲ زن که همگی اعضای یک خانواده بودند از زیر آوار بیرون آورده شده و سه مجروح این حادثه نیز برای مداوا به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

وی اضافه کرد: یکی از ماموران آتش نشانی نیز هنگام آوار برداری دچار مصدومیت شد که بلافاصله از سوی امدادگران برای مداوا به بیمارستان شهیدقلی‌پور بوکان اعزام شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: بخش زیادی از آواربرداری این منزل مسکونی انجام شده اما برای اطمینان بیشتر تا اتمام آواربرداری این واحد مسکونی تخریب شده، عملیات امداد و نجات ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: پس از وقوع این حادثه، ۱۵ نفر از نیروهای آتش نشانی از چهار ایستگاه به محل اعزام شده و تعدادی از نیروهای ذخیره نیز برای کمک به امدادگران فراخوانده شدند.

منبع: ایرنا

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی