جامع آتش نشانی ایران NFSI

برنامه ریزی و توسعه ایمنی و آتش نشانی ، مهندسی و مدیریت ایمنی آتش در ایران

آتش‌سوزی مرگبار یک واحد مسکونی در نازی‌آباد تهران +فیلم

  • ۹۵۸

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی یک واحد مسکونی خبر داد و گفت: در این حادثه یک زن ۷۰ ساله جان باخت.

سید جلال ملکی عصر پنج شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت ۱۴ امروز حادثه آتش‌سوزی در نازی آباد، محله هزار دستگاه به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی‌درنگ ماموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه مسکونی و در یک واحد ۶۰ متری آتش‌سوزی با شدت زیادی روی داده بود؛ به گونه‌ای که درب این واحد تبدیل به زغال شده بود.

ملکی با بیان اینکه در داخل واحد نیز به دلیل شدت حرارت سنگ‌ها و دیوارهای شکسته شده بود، گفت: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شدند که یک خانم ۷۰ ساله را در وضعیت کاملا سوخته مشاهده کردند که به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد؛ این فرد به دلیل سوختگی جان باخته است.

وی با بیان اینکه دود بسیار غلیظی ساختمان را فرا گرفته بود، افزود: آتش‌نشانان سه خانم و یک پسر نوجوان را از محل به سلامت خارج کردند.

به گفته ملکی، آتش خاموش شد و پس از ایمن سازی آتش‌نشانان محل را ترک کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

منبع: ایرنا

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی