جامع آتش نشانی ایران NFSI

برنامه ریزی و توسعه ایمنی و آتش نشانی ، مهندسی و مدیریت ایمنی آتش در ایران

یک آتش نشان تهران در حین عملیات به شهادت رسید

  • ۲۲۷۷
یک آتش نشان فداکار تهران در جریان عملیات خاموش کردن آتش سوزی به شهادت رسید.
به گزارش پایگاه خبری 125، سید احسان جامعی آتش‌نشان ایستگاه ۶۳ آتش‌نشانی تهران در جریان عملیات خاموش کردن یک آتش سوزی به شهادت رسید.
بر اساس این گزارش، این آتش‌نشان 31 ساله عصر یکشنبه 1397/10/23 به اتفاق همکارانش برای خاموش کردن آتش سوزی سوله مسقف ۳۰۰ متری واقع در جاده خاوران(شهرک صنعتی بهارستان) به محل حادثه اعزام شد.
وی به هنگام جابه‌جایی تجهیزات بر اثر برخورد نردبان با برق فشار‌ قوی دچار برق گرفتگی شدید شد و متاسفانه پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
شهید سید احسان جامعی متولد سال 1366 و دارای همسر و یک فرزند دختر خردسال بود. وی در آذر سال 1388 به استخدام آتش نشانی تهران درآمد و در ایستگاه 63 واقع در شهرک صنعتی خاوران انجام وظیفه می کرد.
به گزارش پایگاه خبری 125، مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار روز سه شنبه 1397/10/25 ساعت 8 صبح از ایستگاه یک آتش نشانی واقع در ضلع شمالی میدان حسن آباد آغاز شده و به‌سمت ساختمان شهرداری تهران در خیابان بهشت ادامه می یابد.
بر اساس این گزارش، بعد از برگزاری مراسم وداع با این آتش نشان شهید و نیز اقامه نماز در محل شهرداری تهران، پیکر آتش نشان شهید سید احسان جامعی به امام زاده طاهر(ع) واقع در جاده ورامین، محله خیرآباد منتقل و به خاک سپرده می شود.
زمان و مکان برگزاری مراسم بزرگداشت این آتش نشان شهید متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید.
 
  • بمیرم الهی نمیدونم چی بگم گریم گرفت تسلیت میگم به خانواده ی گرامیشون نوور به قبرشون بباره 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی